Paradigm Insights Live

We love branding and always like to share our thoughts and ideas with you. And Paradigm Insights Live is a way for us to cover different aspects of branding. Hosted by our branding expert Thomas von Krusenstjerna, our events have seen a number of interesting guests ranging from sports stars to business personalities.

#pdgminsights


Upcoming event

– Held in Swedish –

Hur man designar värdedrivna varumärken genom beteendemässig förändring

Amerikanska forskare spår att ungefär hälften av alla Fortune 500-företag kommer att vara borta inom 10 år. Anledningen? De klarar inte av dagens snabba utvecklingstakt. För aldrig förr har utvecklingen gått så snabbt. Och aldrig förr har behovet av att skapa positiv förändring varit så stort. 

För att möta dessa nya krav krävs en beteendemässig förändring där företag inte bara säger utan även visar för sina kunder att de faktiskt gör, vilket i slutändan stärker både affären och varumärket. Men hur optimerar man sina miljöer och organisationssystem för att skapa en beteendemässig förändring? Och vad krävs för att lyckas? Paradigms varumärkesstrateg Thomas von Krusenstjerna reder ut begreppen med världsledande design-och beteendeexperten Sille Krukow. 

När: 7 september 2017 16:30

Var: Fiskhamnsgatan 6C, Göteborg

Osa: Senast 25/08/17

Sille Krukow är grundare av företaget KRUKOW och har de senaste 15 åren specialiserat sig på hur man tillämpar beteendevetenskap och designtänkande för att optimera konsumentbeteenden och företag. Hon har varit gästprofessor vid flera internationella universitet och är även författare och internationellt erkänd keynote-talare, bland annat för Ted Talks.

Sille Krukow är grundare av företaget KRUKOW och har de senaste 15 åren specialiserat sig på hur man tillämpar beteendevetenskap och designtänkande för att optimera konsumentbeteenden och företag. Hon har varit gästprofessor vid flera internationella universitet och är även författare och internationellt erkänd keynote-talare, bland annat för Ted Talks.


Previous events

Building a business from a brand Palle Stenberg, Nudie Jeans & Linda Brattlöf, Garden Glory

Building a business from a brand

Palle Stenberg, Nudie Jeans & Linda Brattlöf, Garden Glory

Value-based leadership with the brand as a catalyst Håkan Mild & Andreas Herngren

Value-based leadership with the brand as a catalyst

Håkan Mild & Andreas Herngren

How to build a global brand in only three years Linda Brattlöf, Garden Glory

How to build a global brand in only three years

Linda Brattlöf, Garden Glory

The real value of personal branding Emma Igelström

The real value of personal branding

Emma Igelström


Blog posts

More of our thoughts, knowledge and ideas you can use and be inspired by