Back to All Events

Seminarium: Design av varumärken genom beteendemässig förändring

LÄNK TILL UPPFÖLJNING –>

Hur man designar värdedrivna varumärken genom beteendemässig förändring

Sille Krukow är grundare av företaget KRUKOW och har de senaste 15 åren specialiserat sig på hur man tillämpar beteendevetenskap och designtänkande för att optimera konsumentbeteenden och företag. Hon har varit gästprofessor vid flera internationella universitet och är även författare och internationellt erkänd keynote-talare, bland annat för Ted Talks.

Sille Krukow är grundare av företaget KRUKOW och har de senaste 15 åren specialiserat sig på hur man tillämpar beteendevetenskap och designtänkande för att optimera konsumentbeteenden och företag. Hon har varit gästprofessor vid flera internationella universitet och är även författare och internationellt erkänd keynote-talare, bland annat för Ted Talks.

Amerikanska forskare spår att ungefär hälften av alla Fortune 500-företag kommer att vara borta inom 10 år. Anledningen? De klarar inte av dagens snabba utvecklingstakt. För aldrig förr har utvecklingen gått så snabbt. Och aldrig förr har behovet av att skapa positiv förändring varit så stort. 

För att möta dessa nya krav krävs en beteendemässig förändring där företag inte bara säger utan även visar för sina kunder att de faktiskt gör, vilket i slutändan stärker både affären och varumärket. Men hur optimerar man sina miljöer och organisationssystem för att skapa en beteendemässig förändring? Och vad krävs för att lyckas? Paradigms varumärkesstrateg Thomas von Krusenstjerna reder ut begreppen med världsledande design- och beteendeexperten Sille Krukow. 

När: 7 september 2017 16:30

Var: Fiskhamnsgatan 6C, Göteborg